Det "vonde" året var 2012, bloggen blei avslutta da året var omme. Men sjukdommen fulgte oss videre, med oppturer og nedturer, og i dag skriver jeg for å fortelle at kona mi døde 13. september 2013.

Jeg håper noen har funnet styrke i å lesa dikta mine som fulgte henne på mye av veien. Nå er det jeg som prøver å samle styrke til å gå videre. Og når det blir som tyngst og jeg ser inn i mørket i meg sjøl, ser jeg at det brenner et lys i det innerste rommet. Og jeg veit hvem som har tent det og hvorfor det brenner.





lørdag 22. september 2012

101

(22. september:   Innkalling til behandling)



















Lenge, lenge har vi gått
på den brusteinslagte vegen

på leiting etter det endelege svaret
hos den store tollmannen i smaragdslottet

du kjøpte deg to par raude sko,
for du visste at vegen var hard

undervegs har eg sett meg i speilet
og møtt både fugleskremslet

blikkmannen og løva,
dei ynkelege følgesvennene dine

men akkurat i det den gule pila
har ført oss fram til høgda med utsikt

mot slottet i det fjerne
reiser vegen seg som ein bratt vegg

og slår meg i trynet.
Du tar meg i handa

og seier: det er berre ei synkverving,
vegen går her, beint fram

gradvis gir du meg mot til å tenke og føle
men eg maktar ikkje anna

enn å følge deg heilt fram,
nøkkelen heim må du finne sjølv.
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar