Det "vonde" året var 2012, bloggen blei avslutta da året var omme. Men sjukdommen fulgte oss videre, med oppturer og nedturer, og i dag skriver jeg for å fortelle at kona mi døde 13. september 2013.

Jeg håper noen har funnet styrke i å lesa dikta mine som fulgte henne på mye av veien. Nå er det jeg som prøver å samle styrke til å gå videre. Og når det blir som tyngst og jeg ser inn i mørket i meg sjøl, ser jeg at det brenner et lys i det innerste rommet. Og jeg veit hvem som har tent det og hvorfor det brenner.





søndag 1. april 2012

275

(1. april: Første april)


















Nei, det er ikkje
aprilsnarr,
i dag kjem farfar sin gutt
for å le og leike
ei heil veke til ende

båten skal vi få på vatnet,
og så skal vi ta turar
oppe på åsen, steike pølser
og kappsegle med barkebåtar

og med kvart vårt fotoapparat
skal vi ta bilete
av dyra på Langedrag
og hus og trær og hundar

og mens du spelar dataspel
skal eg lage middag
og jobbe med mine ting
på PCen

Lykka kan vera ein lur rev
som listar seg lydlaust
innpå meg. Nei,
det er ikkje aprilsnarr

denne kriblande gleda
som hoppar rundt
i hjarte og hælsener
fordi du skal koma.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar