Det "vonde" året var 2012, bloggen blei avslutta da året var omme. Men sjukdommen fulgte oss videre, med oppturer og nedturer, og i dag skriver jeg for å fortelle at kona mi døde 13. september 2013.

Jeg håper noen har funnet styrke i å lesa dikta mine som fulgte henne på mye av veien. Nå er det jeg som prøver å samle styrke til å gå videre. Og når det blir som tyngst og jeg ser inn i mørket i meg sjøl, ser jeg at det brenner et lys i det innerste rommet. Og jeg veit hvem som har tent det og hvorfor det brenner.





mandag 23. april 2012

253

(23. april: Etter hingsteutstillinga)

Frå hingsteutstillinga på Stav 2012



















Viss dei berre visste
hadde dei ikkje
latt seg temme.

Viss dei berre visste
hadde dei spent musklane,
rivi seg laus og rømt

heller levd ein sommar
i skogen for å svelte i hel
til vinteren

enn å la seg dømme
og kastrere
av ein sjølvbestalta hop

av karar og kvinner.
" Nå siste reisning mig forestår",
ville Wergeland sagt

for det blir omtrent det samme
for nokre av oss.
Viss vi berre visste.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar