Det "vonde" året var 2012, bloggen blei avslutta da året var omme. Men sjukdommen fulgte oss videre, med oppturer og nedturer, og i dag skriver jeg for å fortelle at kona mi døde 13. september 2013.

Jeg håper noen har funnet styrke i å lesa dikta mine som fulgte henne på mye av veien. Nå er det jeg som prøver å samle styrke til å gå videre. Og når det blir som tyngst og jeg ser inn i mørket i meg sjøl, ser jeg at det brenner et lys i det innerste rommet. Og jeg veit hvem som har tent det og hvorfor det brenner.





torsdag 6. desember 2012

26

(6. desember: Det usagte)

 
Det er i pausen
mellom orda
at det usagte
blir sagt.

Det skal vera usagt
kva som er
det viktigaste.

2 kommentarer:

  1. Ei gåte, eller...? Tygg litt på den. Og hva i all verden er det bilde av?

    SvarSlett
  2. Godt sagt dette Ola, tar med meg disse ordene videre.

    SvarSlett