Det "vonde" året var 2012, bloggen blei avslutta da året var omme. Men sjukdommen fulgte oss videre, med oppturer og nedturer, og i dag skriver jeg for å fortelle at kona mi døde 13. september 2013.

Jeg håper noen har funnet styrke i å lesa dikta mine som fulgte henne på mye av veien. Nå er det jeg som prøver å samle styrke til å gå videre. Og når det blir som tyngst og jeg ser inn i mørket i meg sjøl, ser jeg at det brenner et lys i det innerste rommet. Og jeg veit hvem som har tent det og hvorfor det brenner.





søndag 4. mars 2012

303

(4. mars: På trekket II)

Eg går i motvind,
bøyger meg lett framover
og tvingar meg gjennom eit kjerr
av spenstige, himmelhøge renningar
som svir mot skrotten
med lette, ertande slag

og eg finn meg i det

Eg innbiller meg
at eg er den sterke
og vinden den ettergivande.
Eg går i motvind
og kjenner den gjenstridige
himmelmaterien
sette handflata mot kroppen min
og halde meg tilbake.

Snu, vend om

kviskrar den iskalde Bøygen,
men eg vil ikkje vike
frå kursen min for eg er
den eg er og vil
dit eg skal
til eg set meg ned
for å kvile i ly av eit vindfall
og han held fram som før.
Til slutt kjem eg og

til å gå med vinden.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar