Det "vonde" året var 2012, bloggen blei avslutta da året var omme. Men sjukdommen fulgte oss videre, med oppturer og nedturer, og i dag skriver jeg for å fortelle at kona mi døde 13. september 2013.

Jeg håper noen har funnet styrke i å lesa dikta mine som fulgte henne på mye av veien. Nå er det jeg som prøver å samle styrke til å gå videre. Og når det blir som tyngst og jeg ser inn i mørket i meg sjøl, ser jeg at det brenner et lys i det innerste rommet. Og jeg veit hvem som har tent det og hvorfor det brenner.





lørdag 10. mars 2012

297

(10. mars: Fønvind)


Seinsommerkveld på vidda


Fønvinden kom i går kveld
mens eg stod ute på tunet
og såg på fullmånen
som gikk vaktrunden sin
i det stengte museet og lyste
på dei få skyane i gullrammene sine
rundt mørke, arkaiske motiv
og mens eg stod med ansiktet oppover
hørte eg eit djupt sukk
og kjente ein varm pust
mot huden
som når eg helsar på hestane
i hamnehagen og dei legg mulane
mot nesa mi og bles forsiktig
sin eigen ange på meg
før dei trekker inn mi lukt
så vi hugsar og kjenner att
kvarandre til evig tid
og kanskje er det sånn
det er med fønvinden og,
så det er du som er ute
i mørkret som vanleg,
kviskrar han, eg skal blåse
på deg gjennom den opne ruta
i heile natt så du drøymer
om hestar og kløvturar
på vidda til sommaren.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar