Det "vonde" året var 2012, bloggen blei avslutta da året var omme. Men sjukdommen fulgte oss videre, med oppturer og nedturer, og i dag skriver jeg for å fortelle at kona mi døde 13. september 2013.

Jeg håper noen har funnet styrke i å lesa dikta mine som fulgte henne på mye av veien. Nå er det jeg som prøver å samle styrke til å gå videre. Og når det blir som tyngst og jeg ser inn i mørket i meg sjøl, ser jeg at det brenner et lys i det innerste rommet. Og jeg veit hvem som har tent det og hvorfor det brenner.





fredag 10. februar 2012

326

(10. februar: Melankolsk monster )














Eg er den Avskyelege
Ektemannen, eg luskar rundt
i utkanten av sjukdomssoga
og set store, utydelege spor
men meg får dei berre
eit glimt av

eit melankolsk, mytologisk
monster, ei hufse som dukkar opp
utanom visitttidene,
pustar frost og depresjon
så alle skuttar seg
sjølv om dei ikkje ser meg
der eg går i eitt
med den slitte malinga

før eg forsvinn
ut på dei vide vegane,
blir borte i mengda
og einsemda

men alle veit
at eg er blaut om hjartet
og gret fullendte dikt
når eg gret.

Eg er den Avskyelege
Ektemannen, han
som ikkje er til stades
når han trengs, men dukkar opp
når han er uønska.






PS: Kjære bloggvenner og andre venner: Dette diktet handler ikke egentlig om meg, for jeg opplever å bli sett av dere i stor grad, og også av helsevesenet. Men jeg har i løpet av de siste åra fått høre om ganske mange som har det annerledes, så dette får være en påminnelse til oss alle om at det er mange som trenger å bli sett.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar