Det "vonde" året var 2012, bloggen blei avslutta da året var omme. Men sjukdommen fulgte oss videre, med oppturer og nedturer, og i dag skriver jeg for å fortelle at kona mi døde 13. september 2013.

Jeg håper noen har funnet styrke i å lesa dikta mine som fulgte henne på mye av veien. Nå er det jeg som prøver å samle styrke til å gå videre. Og når det blir som tyngst og jeg ser inn i mørket i meg sjøl, ser jeg at det brenner et lys i det innerste rommet. Og jeg veit hvem som har tent det og hvorfor det brenner.





fredag 9. mars 2012

298

(9. mars: Den problematiske nærleiken)

Det finst ikkje større avstand
enn nærleiken,
den er så langt borte
når den er ønska,
men så klebrig og klam
når den er uønska
som kanneberarpytten, soldoggdråpen,
tettegrasbladet som krøllar seg
rundt meg og etsar seg gjennom
det ytre skallet mitt, gjennom kjøttet
til den nakne beingrinda mi
blir spytta ut, forsvarslaus
som eit barn
fordi eg veit at eg
har såra ein annan
som treng nærleiken
som plaster på skrubbsåra sine,
som liniment på brannskadene,
som kompress på knivkutta,
vik frå meg, nærleik,
manar eg da og klyv til topps
på fjellet for å sjå den
i perspektiv, sjå kor vakker
og frodig den er,
kor livgivande, for å vita
at om eg når fram til den
blir den like innpåsliten,
klengete og kvardagsleg
som før.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar