Det "vonde" året var 2012, bloggen blei avslutta da året var omme. Men sjukdommen fulgte oss videre, med oppturer og nedturer, og i dag skriver jeg for å fortelle at kona mi døde 13. september 2013.

Jeg håper noen har funnet styrke i å lesa dikta mine som fulgte henne på mye av veien. Nå er det jeg som prøver å samle styrke til å gå videre. Og når det blir som tyngst og jeg ser inn i mørket i meg sjøl, ser jeg at det brenner et lys i det innerste rommet. Og jeg veit hvem som har tent det og hvorfor det brenner.





fredag 16. mars 2012

291

(16. mars: Hjerneskift)



















Plutseleg begynte to varsellamper
å lyse. På verkstaden
kopla dei til ein computer
og fann ut at hjernen
ikkje virka, eg spinn
i glatte motbakkar og sklir
på stive hjul når eg bremsar hardt.

Ein ny hjerne er frykteleg dyrt,
så no søker dei Norden rundt
etter ein som er lite og fint brukt,
men ulikt hos oss held dei fleste
så lenge drivverket funkar.

Ho mistar av og til ord.
Medisinen koplar ut antispinn-
funksjonen og kvardagen
går i ball, men det finst korkje nye
eller brukte ord å få tak i
på den verkstaden ho er lagt inn på.

Til så lenge får vi vera varsame
både på gassen og bremsen,
men vi skulle hatt slike lamper,
vi og, tenk på all feilsøkinga
vi ville spart oss.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar