Det "vonde" året var 2012, bloggen blei avslutta da året var omme. Men sjukdommen fulgte oss videre, med oppturer og nedturer, og i dag skriver jeg for å fortelle at kona mi døde 13. september 2013.

Jeg håper noen har funnet styrke i å lesa dikta mine som fulgte henne på mye av veien. Nå er det jeg som prøver å samle styrke til å gå videre. Og når det blir som tyngst og jeg ser inn i mørket i meg sjøl, ser jeg at det brenner et lys i det innerste rommet. Og jeg veit hvem som har tent det og hvorfor det brenner.





lørdag 22. september 2012

100

(23. september:  Trollkjerringdans)

Trollkjerringane dansar i Jotunheimen sept. 2011


















For på kvervande hjul fekk dei hjarta skapt,
brigde vart lagt i brystet på dei.
 
Håvamål, strofe 84 


Trollkjerringane dansar
i haustvinden

feiar tørt lauv saman
i brennande haugar og band

med usynlege stakkar
og sopelimar.

Vil minne oss om
at dei alltid er her

at vi aldri kan føle oss
trygge

for på kvervande hjul
vart kvinnehjarta laga

for å skape syklonar og tyfonar
som spinn oss rundt

og set oss ned der dei finn det for godt.
Etter å ha snudd oss på hovudet

drar dei til fjells
for å danse med jotnane.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar